Cos

Politica de Livrare si Retur

Politica de livrare:

Produsele comandate vor fi livrate prin  curier rapid la adresa specificată în momentul plasării comenzii, în termen de maximum 5 zile. Coletele sunt preluate de curier de la depozitul nostru doar lunea, marțea și miercurea pentru a evita ca plantele să rămână blocate în centrul logistic pe durata weekend-ului.

Veți fi notificat prin e-mail sau telefon atunci când coletul este expediat, iar curierul vă va contacta folosing numărul de telefon indicat de dumneavoastra la înregistrarea comenzii.

Livrare la o dată prestabilită

Dacă doriți să primiți comanda la o anumită dată, vă rugăm să ne contactați la numărul +40 (758)146856 (Luni - Vineri 9:00-17:00).

Modificări ale comenzii

Pentru orice observații legate de comandă, modificări, sau în cazul deteriorării coletului, vă rugăm să ne contactați și vom încerca să vă ajutăm cât mai rapid posibil.

Modalități de plată

* Rambus la curier: Numerar,cu cardul sau cu Transfer Bancar(comanda va fi expediată doar după încasarea contravalorii).

* Pentru colete ce depășesc 100 kg se poate achita doar prin Transfer Bancar în avans pe baza facturii proforme.

Costuri de transport

Costul transportului este de 35 lei si este suportat de către client și se achită astfel prin transfer bancar sau la livrare, direct curierului, pentru comenzile cu plata ramburs.

Produse voluminoase: dacă comanda conține plante de dimensiuni mari, costul transportului se va calcula separat în funcție de adresa de livrare. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne contactați la +40 (758)146856 sau irisplant.ro.

Timpul de livrare:

Comenzile sunt livrate în maximum 5 zile lucrătoare de la confirmarea plății.

Fiecare comandă poate avea o singură adresă de livrare.

Termenul exact de livrare este confirmat în momentul validării comenzii.

Întârzieri și Forță Majoră:

Iris Plant Garden SRL își rezervă dreptul de a întârzia sau anula livrarea produselor în situații de forță majoră, care includ, dar nu se limitează la:

Acțiuni guvernamentale sau restricții comerciale

Condiții meteorologice extreme (inundații, furtuni, îngheț sever etc.)

Proteste, greve, blocaje rutiere

Alte evenimente imprevizibile care împiedică livrarea în condiții normale

În aceste cazuri, clientul va fi notificat și va putea alege între:

Returnarea sumei achitate pentru produsele nelivrate

Reprogramarea livrării la o dată ulterioară

Ce se întâmplă dacă clientul nu este găsit la adresă?

Dacă livrarea nu poate fi efectuată pentru că destinatarul nu este găsit la adresa specificată:

Curierul va încerca livrarea de încă două ori în următoarele 7 zile.

Dacă toate încercările eșuează, comanda va fi returnată, iar o eventuală nouă expediție va implica costuri suplimentare, indiferent de valoarea comenzii.